De hästar jag ridit på stall Assla.

Asslatjejerna / 18 November, 2011 - 14:56 /

Av mina år på stall Assla, som ioförsig kanske bara är 1½ har jag ridit ca 18 hästar/ponnyer som ägs/har ägts av Åsa, eller åtminstonde har vart här för försäljning. Det känns lite lite tycker jag... Jag ska försöka att rabbla upp dem allihop haha, ni får dom i punktform för omväxlingens skull!

* Kildavin Queenie
* Karmas Arien
* Olofgårdens Bruno
* Cool Candy
* Power of Love
* New luck
* Banjo Jump
* Asslas VillGott
* Nexis Vilandra
* Norsella
* Särkens Winston
* Simpson
* Bonnie
* Rowdy Boy
* Haysford Heiress
* Henden Aloha
* Tilly
* Lilla My
Tror ni jag har glömt någon?




Ni får be Felicia göra en sådan lista också, den lär bli miiiiltals lång x)

Postat av: Ulrika

SV: Du kan ju kanske blogga om hur/när/var du började rida, hur länge du ridit.. Hissa eller Dissa något ridmärke, tipsa om något.. Det finns massor man kan blogga om! Jätte fin blogg

2011-11-18 @ 16:23:17
URL: http://maydays.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad roligt att kunna rida så många olika hästar :)

2011-11-19 @ 19:28:53
URL: http://ohjuliet.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: