Haloweenhoppning.

Asslatjejerna / 06 November, 2011 - 16:52 /

Vädret var med oss idag och ponnyerna skötte sig väl. Tilly var väldigt lugn innan vi gick in på framhoppningen. Där var det tydligen väldigt mycket att kika på. Men efter två par språng kändes hon bra och jag lät henne rulla på i galopp. Hon har ännu inte så stark galopp så det blir bara besvärligt att rida henne i den gångart i svängarna med det lilla utrymmet man hade.
Jag trodde Tilly skulle kissa ner sig av läktaren, men tydligen var den inte så läskig, utan det var mer annat i hörnen att kolla på. Efter ett varv i ridhuset var hon cool. Hon är sådan. Måste checka omgivningen lite ;)
Det blev ett löjligt stopp på ett hinder. Jag sa åt mig själv att sluta om med benen, men tror ni jag gjorde det? Haha. I andra klassen kom hon lite knepigt och rev ett hinder. Winston gick runt nolla och var riktigt duktig.


Postat av: Linn

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe, kika in och se ifall det blev du. Blev det inte det? Var med iden då sötis ♥ http://kellyochlinn.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-2.html#comment

2011-11-06 @ 18:49:42
URL: http://kellyochlinn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: