Publicerar exakt ett år gammalt inlägg...

Asslatjejerna / 13 November, 2011 - 11:00 /

Sitter och kikar tillbaka i våran blogg. Flera av inläggen jag skrivit låter inte i närheten av hur jag skulle skrivit idag.
"hejsansvejsan!

Sitter här hemma och.. ja, gör ingenting... Har precis kommit hem från Jennifer
Har tillbringat hela dagen med henne kan man säga. Först skjutsade Benny upp oss till Stall Assla, och jennifer hade även med sig en kompis som hette Maja. Det var lite krångel, och det tog lite tid innan vi bestämde oss för att jag skulle rida Vilandra, Jennifer Candy och Maja Simson. Simson passade jättebra till henne eftersom hon bra ridit en gång innan. Vi red etta-rundan, fast alla hästarna fick rejäla snöstyltor när vi gick i skogen, så vi galopperade några gånger fram och tillbaka på grus hehe :). Gick finfint för allihopa, och än en gång blir man påmind om hur mysigt det är att vara där ♥ Aja, vi ryktade av dom lite snabbt och satte på dom täckena innan vi släppte ut dom igen. I väntan på att Benny skulle hämta oss igen, stormyste vi med Winston. Otroligt vad mycket NH han kan egentligen, när vi bara står i boxen. Än då är han lyhörd och rör sig för minsta rörelse vi visar honom. Han är otrolig! Och haha, kärlek har han. Följde efter oss som klistrad, i både skritt och trav, i boxen. Mysponny! Jaja nu ska jag sluta tjabbla om Winston hihi! Efter ridningen åkte vi till Stardust, Jennifers medryttarhäst, och där red hon en sväng, :) "
Får man lov att säga "mohaha"...

Postat av: Sandraa

Hej!

Nu har jag utsett 2 Bloggtips i min blogg, blev de inte du? anmäl dig gärna här igen: http://saandriiiee.blogg.se/2011/november/dagens-bloggtips-vinnare-ny-tavling-1.html#comment



Kram! Hoppas du har haft en grymt bra helg, :)

2011-11-13 @ 14:23:47
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej nu är bloggtipset uppe, kika in och se om det blev du sötnos annars anmäler du dig här igen tycker jag :) http://saandriiiee.blogg.se/2011/november/bloggtipsvinnare-ny-tavling-1.html#comment

2011-11-14 @ 15:35:13
URL: http://saandriiiee.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: