Dagens ridpass.

Asslatjejerna / 07 Oktober, 2011 - 21:02 /

Idag slutade jag redan tjugo över ett vilket gjorde att jag visserligen fick ta en buss som tog vädligt lång tid, men jag han även med att rida Lövvi, Tilly och Cantina samt göra en massa stallpyssel.

Åh, vad jag längtat efter att sitta upp på Lövvis rygg igen. Idag skrittade jag henne lite på ängen och DET om något var ett happy moment!

Med Tilly hade jag tänkt rida ut en sväng men vid närmre eftertanka lockade ett dressyrpass mer. Dock var det inte våran dag idag, så vi körde på lite galopparbete, och efter det slappnade hon av ordentligt. Man börjar med det jobbigaste i hennes fall ;)

Cantina fick sig en snabb genomgång av skritt, trav och galopp på ängen.


Filmade Åsa ocn Norsella lite med. Kan lägga upp det imorgon om ni vill :)

Postat av: Anonym

ha enf in dag :)

2011-10-08 @ 09:55:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: