Dressyr trio.

Asslatjejerna / 16 Oktober, 2011 - 17:27 /

Ännu en sväng till ridhuset blev det idag. Vi passar på att fila på dressyren lite nu när älgjakten är igång. Idag såg vi till och med en älgs blod på gruset, som hade blivit bortsläpad där ifrån. Blä.

Oliwia var med oss och red på Arien, jag red på Norsella och Felicia på Daisy. Jag är nöjd med Norsella och hon var lite mer avslappnad idag. Förövrigt fick vi inga bilder då kameramamman Johanna inte hängde med. Dessutom är väl ridhus kort inte det roligaste att bjuda på ;)

Ha en bra kväll allihopa. Ska fixa lite inlägg sedan ska jag städa!

Postat av: FlizanLizan

sv: härligt :D

tack så mkt :D



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-16 @ 18:18:45
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Julia Sivén - pponnybrudar

Ja älgjakten kan vara lite jobbigt om man ska rida ut oså :)

Snygg häst! :)

2011-10-20 @ 17:27:48
URL: http://pponnybrudar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: