Psykiskt tung dag.

Asslatjejerna / 27 Oktober, 2011 - 19:11 /

Puh. Hade stallet helt själv idag vilket resulterar i fysiks utmattning just nu. Haha nej inte riktigt. Känner mig mest död psykiskt faktiskt. Hade jobbiga lektioner idag inklusive två prov. Men vår sista lektion blev inställt, skönt! :)

Tillbaka till det intressanta då... Red en sväng på Tilly. Galopperade på normalt idag och det kändes toppen. Inget av sparkskadan verkar sitta kvar. Efter det var det bara att börja med stallet. Vattnet skulle fixas, spiltor och boxar mockas, hästar fodras, kärror tömmas och fyllas hit och dit, hund rastas och hönor jagas in i sitt lilla krypin efter att också varit "rastade". Tror faktiskt jag glömde en om jag tänker efter... Hon som satt och höll mig sällskap när jag mockade haha...
Tog mig även tid att fota lite bilder till er idag. WOW!
Postat av: Anonym

Hej. Fin blogg. kolla gärna in min nya blogg.

2011-10-27 @ 19:54:17
URL: http://sagtav.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: