De trodde vi var älgar!!

Asslatjejerna / 13 Oktober, 2011 - 09:41 /

Igår blev det en tur bort till ridhuset, det tar ungefär 20 minuter att skritta bort genom skogen så det känns ju rätt okej så länge som det är ljust. När det blir mörkare sen så kan jag tänka mig att det blir att koppla släpet och åka bort.

Jag red My och Carro red Norsella, My är riktigt duktig när hon sätter den sidan till och jag red dressyrprogrammet LC:2 några gånger.

Norsella är också duktig men ganska pigg och framåt så det tar en stund att få igenom det man vill.

Påvägen hem började det skymma lite grann och i skogen var det ganska mörkt och plötsligt såg vi att det rördesig i ett såntdär älgtorn, då ser vi hur det sticker ut två huvuden och gevär mellar granriset som är fastsatt på tornet och vi blev livrädda! båda två viftade vi med våra mobiler och gapade för att de skulle fatta att vi inte var några älgar shit va rädda vi blev!

Nu kan man iallafall säga att nu är det höst på allvar :( 

Postat av: E

Va fina bilder:)

2011-10-13 @ 10:53:07
Postat av: Tessii

Sv:åh tackndesamma!!:D allt bra??:)

2011-10-13 @ 11:54:35
URL: http://theresefabienne.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: