Horseriders collektion

Asslatjejerna / 12 Oktober, 2011 - 09:40 /

Jag tycket att det är lite tråkigt att det inte finns sådär väldans mycket kul ridklädmärken att välja mellan, iallafall inte här omkring. Vår hästsport butik i alla ära men det finns inte så mycket annat är de dyra märkena. Ibland kan det kanske dessutom vara roligt att ha något som ingen annan har.

Jag googlade runt lite på nätet och hittade Horse and riders det är en engelsk hästsport tidning som har en pony collektion. Jag vet inte vad ni tycker men jag gillar det faktiskt och även om det säkert kostar några kronor i frakt så blir det ändå lite billigare.


Postat av: Michaela

Jag kommer att tillverka armband, halsband, örhängen och necessärer! :)

2011-10-12 @ 09:57:10
URL: http://mkcollectionuf.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: