Regnigt värre ...

Asslatjejerna / 18 September, 2011 - 16:12 /

Hej! Kunde tyvärr inte rida med Carolina idag, eftersom jag hade bråttom så åkte jag ut tidigt i morse innan Carolina kommit ut. Men tur va väl det eftersom när jag ridit klart hann jag precis innanför stalldörren när det började regna!

Jag red Villgott som var väldigt pigg, men det är ju inte ovanligt. Hittade en ny ganska brant backe vid "sandbergen" som vi kallar det, riktigt bra träning för hästarna!

Grynet är ju för söt. Jag hade med mig min ryktväska in i hans box för att borsta på honom så han inte känner sig bortglömd. Jag hade även med mig en pall som ryktväskan stod på. Först välter han ner väskan på golvet och sedan biter han tag i ena "knoppen" på undersidan och häller ut precis allt i hela väskan. Ha ha skönt att han är mycket piggare nu! :)

Postat av: Jossan

Allt bra med dig idag? :D

2011-09-18 @ 16:22:15
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: