Hej hopp!

Asslatjejerna / 13 April, 2012 - 10:19 /

Idag är det hoppträning! Det känns ju som evigheter sen sist då det har varit sjukdom och inställt några gånger.

Senast jag hopptränade med Lövvi hade jag ju inte ridit henne så mycket men nu börjar vi ju förstå varandra hon och jag så det ska bli himla roligt.

Försöker att INTE tänka på att det är fredag den 13 e....

Nu är det ju inte heller mörkt  och kallt när vi åker hem från träningen vilket ju känns super bara det ;)

Vad ska ni göra för roligt denna fredagkväll, eller blir det lugnt och skönt framför tvn?



påväg hem från förra hoppträningen, då var det mörkt;)

Postat av: Emma - Dressyrblogg

haha.. fredag den 13 brukar faktiskt inte vara en otursdag, för då tänker alla sig för istället så gör man inga klantiga saker :)



Finns faktiskt statestik på att fredagen den 13 (när den nu kommer) är den dag på året då det sker MINST trafikolyckor. Tro det eller ej, men så visar statestiken ;) Sen kan man ju göra klantiga saker endå och att det råkar vara fredagen den 13 då. Men men nu ska jag inte prata mer :P

2012-04-13 @ 11:05:37
URL: http://piledalsideal.blogg.se/
Postat av: Natalie

Snygg väst! Vad är det för märke och vart kan man köpa den? Finns den i flera färger? :-)

2012-04-13 @ 12:22:09
URL: http://nataliehakkila.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: