"asslatjejernas foto"

Asslatjejerna / 16 Augusti, 2012 - 15:30 /

Nu ska jag och Felicia iväg på möte. Det är dags att redovisa företaget. Det blev ju ett tvärt slut eftersom iallafall jag kände att vi behövde åka på många fler istället för att bara satsa lite halvhjärtat. Dessutom behövde vi dyrare = bättre utrustning vilket vi tyvärr inte kunde fixa. Kommer troligtvis vara dom som tjänade minst, men det är ju inte så konstigt. Dels stack vårat företag ut i mängden, precis som vi ville, men också kunde inte vi jobba med vårat fem dagar i veckan som de flesta andra kunde. Insatsen vi gjorde när allting funkade är jag nöjd över.
 
Postat av: Ida

hej, jag har inte fått mina bilder från Myråsen än, betalade på plats. Skulle va snällt om ni kunde skicka dom!:)

Svar: Hej! Vi har dubbelcheckat flera gånger och bilden är skickad till dig!
Ha det bra!
a s s l a t j e j e r n a

2012-08-16 @ 18:18:34
Postat av: Elin

Hej! Nu har jag en minitävling på min blogg där du kan vinna bl.a. en design efter dina önskemål!:D

http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/august/minitavling.html#comment

2012-08-16 @ 20:20:06
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Ida

Den ena ja ;) men fick den andra med eran logga på och trodde det skulle vara utan eftersom det va det på den andra, men men..:)

Svar: Jaha, knepigt för hon skickade den, men den kanske inte kom fram... Men om du skickar din bild tillbaka till oss så redigerar jag bort vattenstämpeln. Funkar det?
[email protected]
a s s l a t j e j e r n a

2012-08-17 @ 12:12:59


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: