Det som är kvar

Asslatjejerna / 07 Augusti, 2012 - 14:00 /

Nu är det ju typ två veckor kvar av sommarlovet, så det är ju dags att planera in vad som ska hinnas med innan allt återgår till... Det normala.
 
* Embla och Hyenan ska komma ut på en Pay and Jump, som denna gången äger rum på Björnasäter nu på torsdag.
 
* Jag fyller 16. Nu på onsdag. Imorgon ;)
 
* Vi ska förmodigen hinna rida och bada med hästarna.
 
* Lövvi ska hinna starta ett par LB:er, bland annat uppe i Småland.
 
* Dressyrträningarna måste igång, för i september börjar lagtävling dressyr och än sålänge är det Winston och Lövvi från stalll Assla som ska vara med.
 
* Jag vill åka och hälsa på Tilly.
 
* Nya bilder till headern ska plåtas. Vi kanske byter design? Hum.
 
* STORshopping, till mig själv, wiho. Vilket kommer betyda kläder i små mängder haha, eftersom jag hellre tränar/tävlar än köper ett par nya byxor.
 
Ganska mycket alltså. Man får väl också räkna med flera saker som man glömt skriva, hehe.
 
 
Postat av: Lisa

åh, söt bild :')

2012-08-07 @ 16:30:59
URL: http://aaasil.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: