Favorit ekipage

Asslatjejerna / 24 Augusti, 2012 - 13:49 /

När jag är ute och tävlar så tycker jag att det är ganska så roligt att titta på andra ekipage, hur de rider, hur ponnyerna ser ut och hur samspelta ponnyn och ryttaren är.

Jag har några favorit ekipage som jag brukar hålla lite koll på, inte så att jag känner dem så himla väl men gillar liksom samspelet mellan dem och hur de ser ut tillsammans.

 

Har ni några favoriter att tipsa om? Kanske du och din ponny, någon du känner eller någon du inte känner??

Detta ekipage har man sett genom åren och jag tycker att de är duktiga tilsammans

Tilda Helle & Rohlos Clarissa

Postat av: Tilda

Hej! Vad glad jag blev när jag såg att ni skrivit om mig och lilla Clara! Hon vara bara 5 år när vi fick henne och då var hon bara körd :) Då var det ganska svårt att tänka sig att vi skulle komma upp i klasserna ända till LA. Nu tävlar jag min sista säsong på Clara :(

PS. Gillar er blogg!

2012-09-08 @ 18:58:10


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: