Gårdagens Derssyr träning...

Asslatjejerna / 27 Augusti, 2012 - 12:00 /

Japp så har man då hittat en tränare som man verkligen känner funkar till 100% Jäklar vad jag fick mycket hjälp igår. Kändes verkligen som om massor föll på plats.
Inte så att jag direkt varit missnöjd tidigare men Mathilda Forsling är verkligen jätte bra!
 
Det var alltså dressyrträning det handlade om igår och det var jag och Emilia som var iväg. Jag på Hyenan såklart eftersom Lövvi vilar fortfarande. Emilia hade ju såklart Winston som börjar fatta det här med att det är bättre att vara lydig ponny än olydig ;)
 
I början var han ganska struttig och hans långa ben var ett enda virrvarr, men när jag sen fick till det så kändes det super fint och han gcik sååå bra. Vi tränade mycket övergångar, skritt till trav, trav till galopp och slutligen skritt till galopp. Kan lova att jag har träningsvärk i magen idag efter en och en halv timmas sittande i dressyrsadeln, dessutom fick jag skavsår på insidan av knäna ;)
 
Mamma skulle filma, men kameran var urladdad:( Inte en enda bild blev det heller...
 
Gammal bild i hoppsadeln ;)
 
 
 
 
 
 
Postat av: Lisa

vad roligt! Saknar verkligen att ha någon som säger åt mig vad jag ska göra när jag rider :)

2012-08-27 @ 18:21:37
URL: http://aaasil.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: