Hoppning

Asslatjejerna / 04 Augusti, 2012 - 20:28 /

Kollade kvalhoppningen på tvn idag innan det bar av till stallet, Lövvi fick vila ytterligare en dag då hon gått mycket nu och ska hoppas i morgon. Jag red "Hyenan" istället och Åsa var snäll och hjälpte mig att bygga en bana så jag fick hoppa honom. Tänkte ev ta med honom på en Pay and Jump nästa vecka!!! Han är underbar den där hästen och det som är så kul är att jag faktiskt red honom första gången då jag bara var 10 år;) Älskade honom redan då...
 
Känns verkligen bra med ridningen just nu och det flyter på med Lövvi, anmält mig till två meeting denna månaden, hoppas på att kanske få kvalrundor...
 
Man känner sig sjukt taggad och inspirerad nu när det är OS på tvn!!! blir inte ni inspirerade???
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: