Humörring

Asslatjejerna / 22 Augusti, 2012 - 10:00 /

Igår hade jag på mig en humörring vi hittade här hemma. Tyckte den var lite söt, men helt plötsligt började den skifta färg och så, och då blev den mer intressant än söt ;)
 
Nästan citerat ur google - så står det att kemikalierna inuti ringen är så känsliga att färgen ändras av kroppstemperaturen, som också är olika beroende på känslorna.
 
Jag hade nog grön, lila och blå igår vilket tydligen representerade avslappnad, stabil, inte under stress, passionerad  och en hel del blandade känslor, ganska på pricken alltså ;)
 
Nästan som horoskop ju, fast inte lika tråkigt, hehe.
 
Lyckades ju såklart också trassla ihop den med min andra ring...
 
Någon som testat och fått någon mer läskig färg? 
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Älskar sånna där ringar! Men fattar aldrig om dom funkar eller inte C':

2012-08-22 @ 12:58:40
URL: http://majakron.blogg.se
Postat av: Jossan

Hej!
det är så att jag ska åka bort på skolresa (11 dagar), så nu undrar jag om du/ni vill gäst blogga ett eller ett par inlägg under tiden? Eller om du/ni kke har nått förslag på vad jag kan skriva om ;)

2012-08-22 @ 13:10:27
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: