Mina planer för i höst

Asslatjejerna / 24 Augusti, 2012 - 12:13 /

 

Nu är det dags att glömma bort sommarlovslunket och börja strukturera dagarna. Det som ska hinnas med är Skolan, rida, träna tävla och då krävs det en PLAN!!! Annars är det en omöjlighet att få det att gå ihop.

 

Jag väljer att planera genom att dela in året i 4 delar, höst =sept, okt,nov,  vinter =dec, jan, feb, vår= mars,april,maj, sommar=jun,jul,aug

Hösten tänker jag mig såhär: LÖVVI: några veckor framåt är det vila som gäller för Lövvi och under tiden satsar jag allt på HYENAN och försöker komma ut på några tävlingar, vad som sedan händer med honom är lite oklart så jag får passa på ;) första storhästtävlingen blir 8 september:P

Jag kommer den närmaste tiden satsa på att rida FLEMMAH också eftersom hon är i tur att säljas.

VILLGOTT har ju en ryttare i lilla Wilma, men jag ska rida honom ett par gånger i veckan så att han håller igång, han är ju ett riktigt ämne för tävlingsbanorna framöver och varför inte ungponny SM nästa år?

Träningarna under hösten kommer Matilda Forsling stå för, jag kommer även att försöka träna för Sofia westborg en gång i månaden då hon kommer  upp till Berg.

När Lövvi sätts igång igen så är det framförallt träning som gäller nu under hösten för att vi ska få ett så bra utgångsläge som möjligt när Vintersäsongen kör igång

En annan viktig plan är såklart att hinna med skolan också eftersom jag går i 9an nu...



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: