Söt unge

Asslatjejerna / 06 Augusti, 2012 - 16:00 /

Igår pratade jag med min lillasyster Cajsa om tävlingen som hon inte kollade på. Ni vet pay and jumpen på Myråsen i torsdags. Då frågade hon om jag hade hoppat Embla. Jag svarade ju bara ja. Tillbaka fick jag. "Ni hoppade lågt. Bara två bommar, det såg jag på en bild". Jag försökte förklara för henne anledningen till det, men jag såg på henne att hon inte fattade eller trodde på mig. Hon sa iallafall att jag ska hoppa med fler bommar nästa gång. Så jag får väl visa henne en bild på det hinder med flest bommar på torsdag då ;) (Om det blir något då). 
 
Hon får väl kolla på Lövvis bilder istället hehe.
Postat av: Maja - shettiisryttare

sv: haha, tack så mycket! :D

Älskar eran blogg!

2012-08-06 @ 18:26:12
URL: http://shettiisryttare.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: