2.5 år tillbaka

Asslatjejerna / 14 December, 2012 - 09:00 /

Innan jag började på stallet för 2.5 år sedan så kände jag och Felicia inte varann. Jag visste inte vem någon på stallet var utan svarade bara på en annons på internet. I början red jag och Felicia ut mycket med varandra och jag vill minnas att vi var väldigt blyga men pratade på ganska bra ändå. När vi träffades några dagar efter provridningsdagen så blev vi väldigt besvikna när min hemskjuts kom då vi skulle ut och hoppa barbacka i skogen haha. 
 
Det är inte försän kanske 1.5 år tillbaka som vi började lära känna varandra på riktigt. Då man skrev till varandra mycket och man red ut tillsammans varje gång och hittade på äventyr utöver ridningen. Man kan bli tajta så HÄR snabbt ;)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: