Känns som något fattas

Asslatjejerna / 18 December, 2012 - 11:00 /

Det känns som att i alla lägen sitter jag och tänker "fan vad bra det vore om jag hade en systemkamera nu". Jag har tänkt flera gånger att man säkert kan hitta någon billig på blocket, men eftersom jag inte kan ett skit om sådant där så vet jag ju inte om det är en bra jag köper
 
Och vill man ha en bra känns det som att man måste lägga ut över 5000 spänn. Och det är inte riktigt vad jag har i nuläget. Åh, i need help... Även om jag har tillgång till att låna så känns det ändå som om jag behöver en själv :(
 
Postat av: Victoria

Den systemkameran jag har är inte så jätte dyr, Canon eos 1100D, ca 3000-4000kr tror jag den kostar, man kan filma och bilderna blir riktigt bra när man väl lärt sig inställningarna :D

2012-12-18 @ 11:09:49
URL: http://trendbyfriends.blogg.se
Postat av: Nellie

Jag har en Nikon d3100 och den är jättebra tycker jag :) tar fina kort och har guideläge som kan hjälpa lite, den kan också filma i HD:)
Min kompis säljer en sådan för 2700kr och om du vill kan jag se efter om hon fått de såld?:)

2012-12-18 @ 11:34:24
URL: http://glitnir.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: