Många svar - Carolina

Asslatjejerna / 29 December, 2012 - 16:00 /

Har du egen häst? 

Svar: Nej, men hoppas på foderponny framöver.

 

Vad har du för mål med dina hästar?

Svar: Just nu har jag ingen foderponny men jag längtar som satan så jag kan komma ut dit jag vill. Så mitt mål just nu är att rida rida rida de som finns så de hittar nya bra hem.

 

Bästa klädaffären? 

Svar: Jag har ingen direkt favorit utan handlar där det finns snyggt vilket oftast är på Hm, gina eller bikbok.

 

Det högsta du har hoppat? 

Svar: 1.10 på ridskolan.

 

Bästa vän?

Svar: Felicia här på bloggen är den som står mig närmast. Jag är glad att jag har henne<3

 

Hur länge har du bloggat? 

Svar: På denna bloggen i lite över två år och tidigare bara lite på småbloggar.

 

Vad har du för mål med bloggen? 

Svar: Hm, att den blir större såklart och att vi kan nå ut till fler personer och inspirera och lära.

 

Hur många läsare har ni? 

Svar: Precis som Felicia skrev, runt 100 st dagligen. Vi är dock i en ganska dålig bloggperiod men vi ska nog snabbt komma upp igen då vi hade strax under 3000 i veckan.

 

Vad använder du för smink till vardags?

Svar: Mascara, och vid speciella tillfällen eyeliner och ögonbrynspenna.

 

Om du fick en miljon vad skulle du göra då? 

Svar: Jag skulle dela med släkt och sedan köpa min familj en gård och tvinga ut dom dit. Där väntar min häst ;)

 

Hur gammal är du? 

Svar: Jag är 16 år. Vill ni veta mer om oss så står det i menyn!

 

Favoritmaten? 

Svar: Svårt. Kyckling i alla former tror jag.

 

Favoritbok? 

Svar: Hungerspelen, för jag kommer inte ihåg alla jag läst när jag var liten haha.

 

Vad tycker du att en bra blogg ska innehålla? 

Svar: Mycket fräscha nya bilder och välformulerade inlägg. Mycket tankar om ridning och ett fint upplägg intrycksmässigt.

 

Vilka bloggar läser du? 

Svar: Dagligen? Dressyrmupparna, Ponnysanning, Amanda Hed, Sandra Wickström. Tror det bara är dom.

 

Hur länge har du ridit? 

Svar: Började nog på ridskola för 10 år sedan.

 


Vad vill du bli när du blir stor?

Svar: Det vet jag knappt själv. Egen företagare kanske, hålla på med djur eventuellt bara hästar.

 

Varför började du blogga?

Svar: För att jag ville dela med mig om mina dagar helt enkelt. Det är dock inte anledningen nu haha.

 

I vilken stad bor du i? 

Svar: Jag bor i Götene.

 

Har du instagram? 

Svar: Japp, carolinawillig

 

Har du någon gång känt att du vill sluta blogga? 

Svar: Ja faktiskt. Det har vart tufft vissa perioder att uppdatera och då har suget sjunkit.

 

Om du inte bodde i Sverige vart skulle du vilja bo då? 

Svar: USA!!

 

Har du kik? 

Svar: Ja, skriv till mig :D carolinawillig

 

Har du några löften inför 2013? 

Svar: Ja, att bli nyttig och gå ner i vikt.

 

Vad har du för mobil?

Svar: Iphone 4s

 

Vill du ha en känd blogg?

Svar: Många dagar JA, vissa aldrig.

 

Det bästa med ridsporten tycker du? 

Svar: Samspelet mellan häst och ryttare helt klart. Det är imponerande.

Hoppning eller dressyr? 

Svar: Kan absolut inte bestämma där då jag tycker båda delar är lika roliga. Dock föredrar jag att tävla hoppning.

 

Vad tycker ni om vår blogg? http://ziro.blogg.se

Svar: Fin design, bra skrivna inlägg och varierande snygga bilder!

 

Vilken är din favorithäst på stall Assla? 

Svar: Hm, egentligen borde jag kanske inte favorisera någon, men Dunört är wow att rida. Hon är ju dock äldre och högre utbildad än de andra så det går inte direkt att jämföra.

 

Saknar ni inte Tilly och Candy? 

Svar: Det är som att din allra allra bästa vän flyttar utomlands. Otroligt jobbigt. Går inte en dag utan att jag tänker på henne. Jag får trösta mig med tanken att hon iallafall har en matte som älskar henne.

 

Kommer du åka ut och tävla? (Alltså lokalt och regionalt?) Med vilka hästar isåfall? 

Svar: Japp! Jag hoppas på att det kommer en ponny till mig haha, annars finns det Dunört som är otrolig!

 

Hur länge har du ridit på stall Assla? 

Svar: 2.5 år

 

Tycker du att ni har en stor blogg? 

Svar: Nja, nä inte stor. Men jag tror vi är en igenkänd blogg.

 

Tränar du och tävlar ofta? 

Svar: Inte just nu, men när det är tävlingssäsong.

 

Vad är det högsta du har tävlat? 

Svar: 95CM

 

Hur många inlägg gör du per dag ca? 

Svar: 4-9st

 

Har ni någon sponsor? 

Svar: Nej, vi har bara haft sammarbeten än så länge.

 

Skulle du vilja tävla SM någon dag? 

Svar: Det vore otroligt kul.

 

Vilken gren tävlar du i? 

Svar: Jag har tävlat dressyr och hoppning

Bästa tävlingsminne? 

Svar: Gotacupen 2012!

 

Svar: Tilly

Är du intresserad av dressyr? 

Postat av: Sandra

Oj va frågor ni fått! Kul.
Ska ni åka till Mullsjö? Jag ska kolla om jag kan få åka för mina föräldrar är sugen nu....

2012-12-29 @ 17:47:18
URL: http://motosidressyr.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag känner lite så också det är ju hopplöst dåligt underlag ute. Vi som inte har ridhus på gården vi får ju vänta på att det töar bort.
Jag vågar inte chansa så nån av dem skulle skada sig nu pga halkan men så sugen på lite hoppning.

2012-12-29 @ 19:29:15
URL: http://motosidressyr.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: