Försent inlägg.

Asslatjejerna / 09 Februari, 2012 - 07:25 /

Igår kom jag hem så sent så jag han aldrig berätta om ridningen. Jag red ut en sväng på Lövvi innan Felicia kom. Det var faktiskt bar asfalt och grus lite här och där så jag passade på att flytta henne för skänkeln tvärs över vägen. Vi gjorde mycket övergångar och hon är riktigt lydig med sådant! Då började hon genast suga på bettet. Vi avslutade med lite arbetsgalopp, busgalopp och en pigg ponny ;)
Vid det laget hade mörkret kommit men vi red ett ordentligt pass på åkern på Tilly, My och Winston. Det var riktigt längesedan jag kunde köra på som vanligt med Tilly utomhus men det gick det igår. Jag jobbade på volt och ställningen i alla gångarter och de andra gjorde det samma.
Postat av: Fanny ♥

Skrev ett inlägg om det :)

2012-02-09 @ 07:42:58
URL: http://mffryttarna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: