Känns lite segt nu...

Asslatjejerna / 07 Februari, 2012 - 21:42 /

Jag var sjuk hela förra veckan och har massa skolarbete denna veckan. Finns inte så många timmar på dygnet som jag skulle vilja. Bloggen får ta stryk, jag vet, men det blir bara så :(

Red My idag på fältet, nyskodd med bra broddar fick vi riktigt bra fäste. Kunde jobba henne ordentligt på volt i alla gångarter och sen avslutade vi med en galopp jäms med kanten på åkern, fina My gillade att få springa fort.

Vi har ochså anmält oss till Regional hoppning i Tidaholm den 18 e. Blir en LC och en LB avd B såklart.

En annan kul grej som är på G är något som händer på måndag nästa vecka, det är något jag väntat på och äntligen!!! Kan nån gissa vad jag menar? :)


Postat av: Jessica

Kan man gissa på att det har med Grynet att göra:)

2012-02-08 @ 10:14:09


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: