Vad tycker jag om hästar i flock?

Asslatjejerna / 10 Februari, 2012 - 09:00 /

Jag tycker hästar SKA leva tillsammans. Dom ska få beté sig, må och leva som hästar bör göra för att må bra. Jag tycker det är oläpligt att äga häst utan att ha en enda hagkompis men det är förvisso inte många som har det så heller. Vissa kan tycka att det räcker att ha en kompis i hagen bredvid så är sin egna nöjd. Men alla behöver minst en häst kompis i hagen att leka och busa med. Så är det bara.
Winston är ett starkt bevis på detta. Han om många skulle inte klara att leva utan en flock. Nu menar jag givetvis inte att han inte klarar att stå själv, för det gör han, men jag tänker mer ett liv på långsikt som ensam ponny i världenHur tycker och resonerar ni?
Och ni kan vara lugna. Inga broddar på! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: