Bloggning om gårdagen.

Asslatjejerna / 18 Januari, 2012 - 09:15 /

Numera får jag gå en bit till stallet för att bussen inte längre går förbi där. Jag bara fasar när jag behöver göra det i regn och snöstorm.

Igår red jag Lövvi direkt. I början var hon mjuk i munnen. Jag rörde henne inte alls där utan försökte sakta av med sitsen. Men allt eftersom blev hon lite piggare och eftersom jag inte ville galoppera så fort i dunklet så fick jag bromsa henne lätt, då blev hon genast lite stretig i munnen. Betydligt bättre idag iallafall.

Efteråt red vi Tilly, My och Winston. Jag och Felicia red barbacka. Eftersom vi inte skulle kunna galoppera eller något sådant ändå, är det alltid bra att träna dem på sådan ridning med. Det gick bra, inga hyss och dom skrittade på bra i skogen. Dock blev Tilly rädd när grenar fastnade vid hennes ben så jag fick en knock och ligger nu här med 3 små jack i min svullna läppe.

Postat av: Monika

Sv; okej! Kul :d hur ofta rider du?

2012-01-18 @ 09:37:11
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: