Failklipp

Asslatjejerna / 21 Januari, 2012 - 23:07 /

Jag hade inte så jättemånga failklipp men här kommer några jag klippt ihop!
Postat av: Anonym

Det är kul att läsa om My på er blogg. Men tycker ni inte att det är bättre att visa bra filmer på hästarna? Inte failklipp! Tänker om man ska sälja hästarna. Felicia gör ett bra jobb med My!

2012-01-22 @ 08:06:26
Postat av: Felicia

sv: Tack, det var kul att höra:) Carro la nog ut den i väntan på filmen från träningen i fredags. My gör framsteg hela tiden och det är jätte kul:)

/Felicia

2012-01-22 @ 09:53:19
URL: http://www.asslatjejerna.se
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

sv: vet inte än :D sjdå?:) kram

2012-01-22 @ 10:34:53
URL: http://eemma.se
Postat av: carolina, admin

Svar: Vill bara tillägga att det som händer på videon bara är engångsförtelser. Det är inte så att det är något sorts problem som följer med hästen till ny ägare. Kan även putta in att det var helt och hållet mitt fel när jag ramlade av, hästarna betedde sig inte illa på något sätt. Tack för din kommentar :)



2012-01-22 @ 10:58:16


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: