KOM TILLBAKA SOMMAREN.

Asslatjejerna / 24 Januari, 2012 - 08:00 /

Åh vad jag längtar till sommaren. Tänk vad mycket mer man kan uppdatera om då! I somras kunde jag ta en extra cykeltur upp till stallet bara för att fota, rida ut eller mysa lite med hästarna. Då var man aktiv i träning och hade alltid nytt att bjuda på... Dessutom kunde man lättare avgöra hur hästen låg till. Nu med det underlaget vi har är det omöjligt att veta vad hästens beteende beror på.
Om man nu fick en önskan i uppfyllelse skulle jag önska hit våren och sommaren direkt! :O
Postat av: The Life Of Yarp - Lottar ut 8 Onepieces från Suit of Sweden!

Längtar också efter sommaren :(



Sv. har du provat lägg aut det här på din blogg då?

2012-01-24 @ 08:07:50
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag längtar sååå mycket till sommaren !

Just nu går jag i snön, fy, i Januari ska snön vara BORTA !

Jag satt & kollade på bilder på mig och en mycket god vän. Från i sommras, det bara kniper i magen... Jag säger bara så här SOMMAR <3

2012-01-24 @ 08:14:52
URL: http://downtowngirl.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: