Varför?

Asslatjejerna / 14 Januari, 2012 - 10:48 /

Frågar mig ofta frågan om varför jag bloggar, är det för mig själv eller för andra?   Både och skulle jag vilja säga.

Egentligen är det inte så viktigt det där med statistiken, men det och kommentarer är ju den enda bekräftelsen man kan få att man nått ut till andra.

Jag brukar göra som så att jag skriver om ett ämne, något som intresserar mig och som jag gärna skulle vilja att andra har åsikter om. Så brukar jag kika in på de bloggar jag kollar dagligen (ett 20 tal) så skriver jag en inbjudan med länk om vad vi har att erbjuda på vår blogg just den dan.

Passar även på att kommentera deras läsare. Jag läser mest hästbloggar och jag är inte dummare än att jag antar att de som läser samma bloggar som jag har ungefär samma intressen och skulle tycka att det är kul att dela med sig av sina åsikter.

Om man bara satt och bloggade för sig själv i ett hörn utan att tala om för andra att man finns så får man ju inga läsare.


Nån som tycker annorlunda?






Postat av: S a n n a

Sv: Okej :D

2012-01-14 @ 13:16:23
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: