7 saker...

Asslatjejerna / 16 Juli, 2012 - 14:30 /

...Ni inte visste om mig.
 
* Jag fullkomligt hatar att kolla på filmer som har något annat språk än Engelska. Norska osv går bra men när det går så långt som franska stänger jag av.
 
* Jag kan vara hur mörkrädd som helst beroende på situationen
 
* Jag har nästan alltid nere persiennerna, speciellt på kvällen för det känns som jag är med i en skräckfilm...
 
* I lööve myskvällar med mamma. En go film och massor av godis på det ;)
 
* Jag har lätt för att bli inspirerad och motiverad, men det hållre oftast bara ett par dagar.
 
* Ridmässigt är jag nu helt tvärt emot den ryttaren jag var för några år sedan, haha.
 
* Jag blir arg på mig själv om jag går upp vid typ halv elva. Känns som jag sovit bort halva dagen då.
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: