Fredagens bravader

Asslatjejerna / 20 Juli, 2012 - 21:40 /

Nu är kroppen helt slut efter allt jobb. Jag låter säkert jätteklen när jag alltid säger så, men min rygg ÄR faktiskt svag, och om man sitter stilla länge efter att varit igång nonstop i 4 timmar, så säger den ifrån ;)
 
Jag började iallafall med en promenad på ungefär 45 minuter med Lövvi och Embla. Gick ganska långsamt om man jämför med vårt vanliga tempo, men det var skönt det med. Hälsade på både får, kossor och andra hästar, inga problem. Så skönt att bara kunna gå med slaka grimskaft överallt... Mums för våra väluppfostrade och lättsamma ponnyer!
 
Sedan var det Flemmahs tur och hon jobbades på banan igen. Wii, poletten har ramlat ner och hon var så här lyhörd. Förstår när man vill att hon ska stanna, vända, skritta, trava eller galoppera runt på volten.
 
Postat av: Julia

Hej, jätte fin blogg. Verkligen!
Det skulle vara jätte rolig om du vill vara med i veckans blogg och ta en del av alla mina läsare!
Tävlingen avslutas på måndag, OBS SPAMM ÄR TILLÅTET!!
Direkt länk:
http://lullzz.blogg.se/2012/july/veckans-azum-9.html#comment

2012-07-20 @ 22:18:35
URL: http://lullzz.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: