Hemma och trött

Asslatjejerna / 03 Juli, 2012 - 23:58 /

Hemma från en lyckad fotokväll på Pay and Jump i Binneberg. Sålde massa foton vilket var super kul:)
 
Minneskortläsaren som vi köpte idag gick dock sönder och därför blev det krängligt som bara den att föra över de sista bilderna, nu är det gjort och jag har redigerat dem med hjälp av mammi.
 
Nu är jag dock för trött för att orka lägga upp allihop men jag gör det i morgon.
 
I morgon ska vi till skålltorp och fota ridlägersavslutningen, på lördag blir det Fälttävlan på Ljuslingsbacken!!
Fullt ös med fotandet med andra ord ;)
 
Lite smakprov på bilder kommer här.
 
Postat av: jelena

jättefina bilder! Ett tips är väl att ha lite ljusare bilder, folk brukar nappa lite mer då ;) (nej egentligen vet jag inte alls vad jag pratar om men ja... :P )

Svar: Tycker du dessa är mörka? ;p
a s s l a t j e j e r n a

2012-07-04 @ 17:56:29
URL: http://enlitenbit.blogg.se
Postat av: jelena

eller inte mörka men de skulle kunna ha lite mer typ kontrast och vara en aning ljusare och mer färger lixom. Bara min åsikt och jag skulle inte kunna fota bra själv så egentligen kanske jag inte borde säga något ;)

2012-07-06 @ 17:53:43
URL: http://enlitenbit.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: