Mera bilder från binneberg

Asslatjejerna / 17 Juli, 2012 - 10:51 /

Alltså jag har blivit frustrerad många gånger när jag ska lägga upp bilder och bara hälften kommer med, nu ligger dem huller om buller och det är ett j'vla jobb och sitta och jämföra och plocka ut så jag ger upp.
 
Här kommer ALLA bilder vi har från Binneberg, en del har ni ju sett förut.. 
 
Håll till godo!
 
Postat av: Jenny

Ser tyvärr inte någon bild på mig och min häst här :/ Men ni kanske ska till någon mer klubb häromkring snart?

Svar: Klubbarna runt omkring är vi absolut på, + mer där till.Knepigt att inte du fanns med. Vad hade du för färg på tröja samt schabrak? om du minns...
a s s l a t j e j e r n a

2012-07-18 @ 01:01:28
Postat av: Jenny

Jag hade en ljusblå tröja och så hade jag ett schabrak med "Go for gold" loggan på. Vet att det fanns en tjej till med en ljusblå tröja,men hon hade en sverigeluva på son häst och det hade inte jag =)

Svar: Ska be dem kolla igen, men verkar som vi missat dig då :(
a s s l a t j e j e r n a

2012-07-18 @ 13:14:26
Postat av: Jenny

Okej,vad bra! Vet att jag var med på någon bild åtminstone =)

2012-07-24 @ 00:08:10
URL: http://nogg.se/JennyGustafsson


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: