Pepp

Asslatjejerna / 08 Juli, 2012 - 15:00 /

Bloggen sover. Emellanåt får jag sådan ångest när jag inte uppdaterar. Eller när jag inser hur vår lilla blogg om lilla Långemossen bara sjunker i antalet inlägg. Ändå står våra läsare kvar. I vått och torrt. Trots att jag sitter här hemma och det kliar i fingrarna, får jag inte något skrivit. Numera skriver vi max fyra inlägg om dagen och det är för lite för mig. Speciellt när det är oviktiga inlägg som godmorgon gomiddag gokväll. 
 
Vi behöver pepp
 
Det har inte hänt än men jag är rädd för att tappa er.Det är ju trots allt er inläggen är riktade emot. Vi har ju inte byggt upp den här bloggen för ingenting.
Nu jävlar kör vi? :D
 

 
 
Postat av: Madde

Vore supersnällt om du kunde försöka hjälpa mig :D Ser min design konstig ut på din dator också ? Isåfall kanske du kan hjälpa mig att lista ut vad som är felet ? Er design ser ju inte knasig ut liksom ;)

Svar: Vet inte om du fick mitt svar...
Men iallafall, några saker ser lite knasiga ut, bland annat är lite av din menyn mitt på headern. Jag skulle återställda kodmallen om jag var du, även fast det är det sista man vill... :(
a s s l a t j e j e r n a

2012-07-08 @ 16:49:48
URL: http://ricos.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: