Tävlingsugen

Asslatjejerna / 03 Juli, 2012 - 10:00 /

Ni kan inte ana hur tävlingssugen jag är! Vi har ju varit ute på några tävlingar det senaste men av helt andra skäl än att tävla själva. Jag saknar att kunna gå banan och tänka ut svängar just för den ponnyn jag sitter på. Jag saknar pirret i magen när man väntar på sin tur, jag saknar aaaallt. 
 
Åh, låt det inte ta lång tid innan en ny ponny är redo att lotsas runt banan...
 
Postat av: Anonym

Det blir spännande :)

2012-07-03 @ 21:14:19
Postat av: Maja Johansson

Åh, Tilly är så söt! :)
Jag var och provred henne när hon var till salu.
Red även Lövvi då med, sjukt fina ponnys båda två! :D

Eran blogg är grym!

Svar: Haha där ser man :) Det är dom verkligen...
Tack så himla mycket,vad glada vi blir!!
a s s l a t j e j e r n a

2012-07-04 @ 15:52:37
URL: http://shettiisryttare.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: