Tillbaks efter semestern;)

Asslatjejerna / 29 Juli, 2012 - 23:05 /

 
Ja nu är vi tillbaks igen, en välbehövlig semester från bloggen. Bloggen är kul men ibland måste man få tänka på andra saker än att bara uppdatera.
 
Jag har varit i London med mamma. pappa och syster, riktigt kul med massa roliga upplevelser.
 
Idag och igår har jag även varit och tävlat i Falköpings Ållympiaden som är ett meating som återkommer år efter år.
 
Startade Lövvi i en LC och en LC+5 igår I LCn gick vi nolla och i LC+5 fick vi några pet och ett missförstånd så det blev 13 fel.
 
Jag är supernöjd ändå med min goa 5 åring som verkligen är sååå cool i alla lägen.
Idag var vi iväg igen och startar då en regional LB.
 
Var lite osäker på hur hon skulle kännas eftersom hon gjorde två rundor igår, men hon kändes ännu finare och framhoppningen satt som smäck!!!
 
Väl inne på banan flöt det på bra, hon stannade på b hindret i kombin, vi har inte hoppat så mycket kombis och det var hinder 6 b så jag valde att hoppa sjuan och utgå på egen begäran. Jag ville verkligen inte börja traggla och bråka där och då utan avslutade på ett för Lövvi bra sätt!!!
 
SUPER nökd är jag iaf med dagen!! Duktiga ponny!!!
 
 
Bilder från dagen.
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: