Vem vet bäst?

Asslatjejerna / 08 Juli, 2012 - 20:00 /

Tror ni vårat jobb är enkelt? Vad behöver man för egenskaper för att palla vårt jobb? Är det bara att stå där vid en plätt på banan och trycka av? 
 
Hur tror ni vårt jobb är? Den med den mest korrekta beskrivningen länkas här imorgon kväll, min uppfattning kommer också upp ;)
 
Postat av: Emelie

Nej! Tror knappst det är enkelt!
Hitta rätt/bra vinkeln, hela tiden behöva ha koll på att inte vara ivägen eller störa ekipaget som hoppar. Sen allt med redigeringen, lär ta tid och arbete. Utskrivning, och sen om ni ska maila bilder efteråt. Känns som om erat jobb aldrig tar slut ;)

2012-07-08 @ 20:36:15
URL: http://tellalover.blogg.se
Postat av: Felicia

Jag tror att ert jobb är jobbigt och kräver mycket tålamod. För det första måste ni få till en bra bild med rätt vinkel, inställning, skärpa osv och sen redigera dem (vet dock inte om ni gör det men jag antar...), och bara det kräver bra tålamod! Sen måste ni få folk att vilja köpa dem också och jag som också jobbar med försäljning vet att det inte alltid är det lättaste. Jag tror dock det är en hel del som vill köpa bilder på sig själva eller deras släktingar som tävlar mer än de vill köpa vissa andra saker. Och sen är det ju alltid saker som kan gå fel, till exempel att datorn slutar fungera, kameran inte vill som ni vill, vädret är sämst osv... Men samtidigt tycker jag det verkar som ett kul jobb, särskilt om man gillar att fotta och hålla på med bilder och sånt. Många håller ju ändå på att ta massa bilder på tävlingar så då kan man ju lika gärna tjäna pengar på det :)

2012-07-08 @ 20:49:21
URL: http://felicianilssons.blogg.se
Postat av: Felicia ! ;)

Det är olika från person till person vad man tycker , men jag ÄLSKAR att få göra allt det där, jag tycker att det är lätt eftersom jag verkligen brinner för det! Dock kallar kg det inget jobb när man frågar andra om man får göra det, jobb enligt mej är när någon klubb har frågat mej och inte tvärtom! ;p

Svar: Arbete som arbete, man tjänar ju på det och har arbetstider och scheman ;)
a s s l a t j e j e r n a

2012-07-09 @ 09:02:04
URL: http://cavallo.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: