x2

Asslatjejerna / 06 Juli, 2012 - 20:20 /

Hejsan! Nu är jag sjukt trött, vill bara slänga mig på sängen och dö tills imorgon. Snark.
 
Idag gick det väldigt bra med My. Bästa känslan på länge. Hon var med SÅ mycket hela tiden. Fick till svängar bra och fick upp henne på ytter bättre än någonsin. 
Jag jobbade som sagt över upphöjda bommar. Tänkte att det kan vara bra för henne eftersom hon har så lätt för att samla, men svårare att gå på mer framåt och länga på steget. Det gick också helt okej över dom. Stundtals lite klumpig men det var ju ett tag sedan hon jobbades så. 
I galoppen försökte jag att släppa fram henne mer, istället för att jobba kort. Det gick faktiskt över förväntan och jag fick precis det tempot jag ville.
 
Känslan: YES!
 
Efter det red jag ut på Embla tillsammans med Felicia och Lövvi. En stabil ponny men med lite för många kilon på kroppen vilket gör att man kanske inte blir världens smidigaste ekipage där bland stenar, stockar och vattentag. 
 
Postat av: Anonym

Vad fin hon är :)

2012-07-07 @ 09:35:16


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: