Onsdag!

Asslatjejerna / 27 Juni, 2012 - 10:22 /

Var inte på topp igår, ont i huvet på morgonen. På eftermiddagen kändes det mycket bättre. Jag skulle ju egentligen följt med Carro till Älfsborg men orkade helt enket inte. I går vid tre blev det bestämt att mamma skulle upp till Anna och Peter på berget för de har ju fått lilla bebisen Heidi, och jag hängde med. Vi ska ju va hus och hästvakt där när de åker till Falsterbo.
 
Det var jätte kul att se den lilla Heidi, sååå söt, som en docka :) Och framförallt kul var det att få höra om allt som Linus vart med om på ponnyakutenlägret. Linus är i allafall precis den samma, lika glad och sprallig som alltid.
 
Som vanligt när man är på bergen slutade dagen på hästryggen, haha. Man kan helt enkelt inte åka upp dit utan att man plötsligt sitter på en häst. Inte mig emot visserligen ;) Denna gång var den en ny Ponny som jag helt ärligt tror kommer gå långt, 5 årig D-ponny som hette Snowy Dawn (vet inte stavningen) Den ska ner till Kungsbacka där den ska tränas och tävlas.
 
Postat av: Clara Lindgren

Vad kul att du red på Snowy när du var där, det är jag som rider och tävlar Snowy åt dom nu. Jag hade My innan också och såg på ponnysanning att du hade haft henne. Vart är hon nu? :)

2013-02-19 @ 19:47:59
URL: http://claralindgren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: