Pay and ride

Asslatjejerna / 26 Juni, 2012 - 23:43 /

Vi kom hem för ungefär en halvtimma och har tillbringat ungefär fyra timmar i Älvsborg. På dit vägen regnade det SÅ mycket så vi trodde att allt skulle ställas in. Men helt plötsligt kom vi ut ur ovädret och det var riktigt varmt i solen!
 
My var jättefin på framridningen. Hade bra takt i traven och var formbar och mjuk redan från början. Desvärre jobbade jag inte så mycket med galoppen där så när det väl var dags inne på banan så sket sig allting. Och efter det så funkade ingen gångart bra alls. Jag har verkligen inget mer att säga än att allt blev fullständigt kaos där och jag fick en urdålig procent som inte ens finns i mitt huvud längre haha!
 
I LC:n jobbade jag dock fram henne lite mer innan. Jag jobbade mycket med sidorna så hon blev ordentligt lösgjord och sedan på banan satt allt på plats. Hon var betydligt trevligare att rida, och titta på tyckte domarna ;)
 
Ett stort plus för travprogrammet men ett litet minus för ökningarna. Hon har lite svårt för dem nu när hon inte är tillräckligt bärig.
 
Postat av: Felicia

Låter som om det gick bra idag ju! :D

2012-06-27 @ 09:44:00
URL: http://fepe.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: