Ridläger avslutning för tjejerna

Asslatjejerna / 20 Juni, 2012 - 20:27 /

Nu har jag vart med Johännie och kikat på ridlägrets avslutning. Det var en uppvisning i fom av att alla hoppade två rundor var. Jag hade med mig Åsas gamla systemkamera som tydligen skulle vara riktigt bra. Dock är den lite trasig och när jag kom hem och kollade på korten i datorn upptäckte jag tyvärr att alla korten var alldeles för mörka.
 
Men några gånger till ska ni se så blir korten bra. Det tar ju lite tid att lära sig när man inte har så många chanser på sig!
 
För övrigt skötte sig hästarna exemplariskt. Felicia kanske själv vill skriva hur hon upplevde Lövvi någon annan dag, för ikväll då blir det tv:n och snack tillsammans med mig ;)
 
Jag har fått ljusa upp dem själv. Dessutom zoomade jag ganska mycket på plats vilket tyvärr påverkade skärpan.
 
 
 
Postat av: L

Superfina kort!! :-D

2012-06-20 @ 20:48:16
Postat av: sofi

härligt!:)

2012-06-20 @ 23:31:07
URL: http://sofiikroon.blogg.se
Postat av: Emelie

Vad ska du göra på midsommar då? :D

2012-06-21 @ 10:39:33
URL: http://emeliesdaily.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: