Ridtur på ungponnyer...

Asslatjejerna / 07 Juni, 2012 - 20:43 /

Nu inpå kvällen tog jag och Felicia oss en ridtur i skogen. Det var Flemmah som skulle ridas och som lite hjälp hade vi med Lövvi, som skulle puscha henne lite. Dock var det ju istället Flemmah som stadigt ville gå framför Lövvi ;)

I varjefall så gick ridturen bra. Vi travade och galopperade ganska mycket så att Flemmah kunde komma igång. Hon var lite svår att fatta galopp på så det var bra att ha sträckor till godo. 
Vi får fota henne någon dag så ni får en rättvis bild på hur hon ser ut!
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Skumt, jag kollade min utkorg och mitt mail ligger där... konstigt. Men ja... skalet ska vara på väg iaf, han skrev "jag postar det om en timme", så logiskt sett borde du ha det imorgon, men har det inte kommit på måndag så kollar jag igen ;)

Men hör gärna av dig när det kommit, så jag vet att allt är lugnt.

2012-06-07 @ 23:35:40
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: