Sommarlovsentreprenör

Asslatjejerna / 01 Juni, 2012 - 11:00 /

Jag har blivit antagen som sommarlovsentreprenör. Det betyder att jag blivit godkänd att med ett startkapital och genomgång från kommun, kommer få driva ett eget litet företag i sommar. Eftersom Felicia bor i Skaras kommun så fick jag inte anmäla henne, men ANTSTÄLLA henne ;) Super, detta är alltså något vi kommer göra ihop. Inkomster, och ansvar, det jobbar vi tillsammans med! 

Vad ska vi göra nu då? 

Jo, eftersom båda är intresserade av fotografi och vill ha nya erfarenheter kring det, så kommer vi åka ut och fota olika hästaktiviteter, främst tävlingar då. Förutom att bara fota kommer vi skriva ut bilderna på plats för en viss summa, man kommer även kunna få dem digitalt. Vid sidan av det finns en idé om att vi även ska sälja fika i små mängder. 

Detta är något jag tror tävlande kommer uppskatta då jag själv blir jätteglad när jag ser att det finns fotograf på plats som sedan säljer bilder. Att vi kommer ha ett rimligt pris så att alla kan få ta del av det här är ju självklart. 

, vi ses på hästaktiviteter i sommar! (Och vi hoppas det dyker upp många sådana!)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: