Felicia här...

Asslatjejerna / 28 Mars, 2012 - 15:15 /

Ja som Carro redan sagt behöver jag inte tillägga något utan, det får bli vad det blir med bloggen just nu ;)

Iaf så startade jag ju Power of love på Pay and jump häromdan och gissa om jag blev nöjd, ok första hindret i 80 som ni sett på filmen blev ju ett riktigt kråksprång, men sen flöt det på bra kändes det som.

Ponnyn har ju kapacitet! Inte frågan om det! Hon är ju trots allt bara 5 år.

Eftersom Grynet fortfarande inte är "ridbar" kommer nog ta tid så tänkte jag ta mig an Lövvi så jag kommer ut på lite tävlingar, jag behöver ju hålla igång tävlandet så att jag inte tappar rutinen.

På långfredagen åker vi hela gänget till ulricehamn och tävlat det blir vi 3 asslaryttare (JAG,CARRO EMILIA och 4 ponnysar som åker. Jag ska då starta Lövvi LD,LC så får vi se hur det går...





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: