Onsdagens ridpass.

Asslatjejerna / 15 Mars, 2012 - 20:08 /

Häromdagen skrev jag ju aldrig om ridpasset så jag gör det lite i efterhand. Jag red på gärdet en bit bort och det hela började med att Tilly var pigg och mest ville springa istället för att jobba. Hon var ganska hård i munnen och trotsade lite med huvudet. Typ "Kom igen nu matte, jag vet att vi båda hellre vill galoppera fort" (Hon skulle bara veta hur rätt hon hade) Det var bara att bita ihop och fortsätta och det släppte ju såklart efter ett tag. Då jobbade hon på bra i trav också och äntligen så kunde vi jobba på volt i galopp! Varv efter varv höll hon galoppen och det blev en otrolig kick. Det må hända att det låter lite löjligt för er, men för mig känns det verkligen som vi är på väg :D
Augusti 2011
February 2012
Ska ta en ordentlig lik bild någon gång. Men ni får hålla till godo med dessa.

Postat av: Elvira

sjukt fin <3

2012-03-15 @ 21:11:07
URL: http://toppryttare.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: