Otur!

Asslatjejerna / 16 Mars, 2012 - 10:01 /

Jaha, när jag kom hem från fjällen i lördags så vart ju mamma och syrran sjuka i influensan....Ok tänkte jag nu klarar jag mej väl men ICKE! feber hosta och omt i halsen, jag som aldrig brukar vara sjuk har varitt masa sjuk denna vintern.


Träningen ikväll blir således inställd vilket ju är surt eftersom jag redan varit sjuk en träning och man får ju betala ändå fast man inte kommer om man inte hittar ersättare vilket verkar helo omöjligt, så det känns ju som att slänga pengarna i sjön.

Jag har som ni mäker hamnat i en riktig blogg svacka, jag har helt enkelt inte energi över till all den tid jag skulle vilja lägga på bloggen.

Jag har ju till skillnad från Carolina 20 minuters längre resa till stallet och det blir ju 40 minuter varje dag.
Plus att man har läxor som bara hopar sig när man varit borta mycket, så tro inte att jag ligger på latsidan för det gör jag inte, men tyvärr blir bloggen inte det jag prioriterar högst just nu :( Sorry!

Både måndag, tisdag, onsdag denna veckan har tillbringats i stallet.



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: