Utvärdering.

Asslatjejerna / 25 Mars, 2012 - 21:28 /

Tilly var hur framåt som helst förrut. Hon riktigt sög sig till hindren och gav mig en sån där go känsla i lilla magen. Hon var inte alls lika ojämn mot hindren idag utan taxerade lite. Innan första rundan var hon taggad - numera vet hon vad som är på gång när vi transporterar iväg henne. Jag är nöjd, några rivningar kan jag väl ha till godo när felet var att vi kom lite knepigt.

Lövvi hoppade en lite högra runda idag och imponerade med sina luftiga språng. Även hon var pigg inne på banan och börjar förstå vad som förväntas av henne. My busade lite med Emilia men skärpte till sig andra rundan. Winston skötte sig nog med vad jag vet, Emilia fick jobba med styrningen, och en pigg ponny ;)

Vårkänslor?!


Postat av: frida nyburg

ja gult är fräscht:)



allt bra idag?



kram Frida

2012-03-26 @ 06:21:50
URL: http://fridanyburg.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: