Fotograf...

Asslatjejerna / 28 Maj, 2012 - 16:29 /

Jag tycker att det är himla roligt att fota, fast jag har bara en vanlig tråkig digitalkamera eller min iphone att fota med. Det blir ju inte så lätt att ta ridbilder när man inte har en systemkamera.

Fast jag fick en jätte fin liten kamera av mormor och morfar när jag fyllde år och det blir ju jätte bra bilder med den fast just hoppbilder är svårare att få till.

En liten tjej i vårak klubb som heter LOVISA och har en toppen B ponny som heter Beats me, hennes pappa är häst fotograf (HASTBILDER.SE) och vi hade förmånen att bli bjudna på varsin bild vid förra hemma tävlingen.

Bilderna har inte kommit än så ni får vänta med resultatet men vi har ju en annan fotograf som brukar ta superfina bilder närmligen Amanda som vi länkar på vår sida:)





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: