Håret ska fixas med...

Asslatjejerna / 29 Maj, 2012 - 08:51 /

För skolavslutning är det ju inte bara kläder som ska vara lite övertänkta utan även håret, enligt mig. När jag var yngre hade jag alltid haft flätor dagen innan och kom med sånt där underbart sött krullhår dagen efter. Mycket gulligt...

Men nu vill man ju ha något extra, och jag har verkligen ingen aning om hur mitt hår ska vara i år. Ångest.


Anna Salongen
Här har jag klippt mig sedan jag var liten och hår öm. När jag var liten var jag rädd för att tvätta håret innan klippning för handfaten såg såå skräckinjagande ut, istället satt jag några extra minuter vid tågbanan och lekte. Men klippt blev jag och jag har alltid varit nöjd.
Det enda som har vart är att det har blivit lite ojämnt, men, äsch ;)
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: