Önskeinlägg

Asslatjejerna / 15 Maj, 2012 - 09:02 /

Jag fick den här kommentaren för nån vecka sen



Tänkte då att jag ska göra detta:)

Jag köpte mina tretorn stövlar för två år sen, jag ville ha svarta eftersom det känns som om svart passar till det mesta.

Fördelarna med tretornstövlarna är att de är snygga, sitter bra på foten och ger ett bra stöd för skänkeln.
Vanliga ridstövlar tar ju upp till ett år innan man ridit in sig på men tretorn stöveln är ganska mjuk redan från början.

Nackdelarna är ju såklart dragkedjan som så lätt går sönder och knappen nere vid hälen som också går sönder på en gång.
Sen måsta jag erkänna att de inte är speciellt sköna att gå omkring i, om jag inte rider så byter jag med en gång, vilket kanske iof är en fördel eftersom man inte sliter på dem i onödan då.


Tretornisarna på



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: