Pay and jump avklarad.

Asslatjejerna / 26 Maj, 2012 - 21:15 /

Eftersom denna tävlingen var byggd för tävlingen dagen efter, så var det en regional bana. Först av allt var det även en grindkombination med, men efter övervägande tog klubben bort den för dagens pay and jump.

Det var en lång bana och hela 9 hinder var med. Solen låg på och man blev allmänt varm. Såklart var det inte bara ryttare och publik som tyckte detta utan även hästarna. Det gjorde att både Winston och Tilly petade någon bom. Ändå vart dom taggade i andra klassen och när vi jämförde ponnyerna efteråt så kunde vi båda hålla med om att hästarna riktigt sög sig mot hindren. 
Tilly är nästan svårare att taxera i andra klassen då hon alltid är så taggad och tror att hon kan själv. Jag försöker att inte störa allt för mycket och det funkar väl helt okej.

Allt som allt är vi nöjda. Klapp klapp och äpple och vatten i transporten ;)


Tack Amanda för alla fina bilder, du är duktig!!
Postat av: Paulina

Tycker verkligen att Tilly börjar bli finare och finare i kroppen nu! Fina bilder :D

2012-05-27 @ 00:39:35
URL: http://paulinajennebratt.webblogg.se/
Postat av: Ronja

SV: Min mamma ville att jag skulle köpa en som jag kunde prova så jag tror inte det... :(

2012-05-27 @ 10:03:46
URL: http://fjordfantast.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: